Za zamkniętymi drzwiami/ B. A. Paris




Człowiek już tak ma, że bardzo interesuje się czyimś życiem. Chce zaglądnąć do cudzego domu, aby zobaczyć jak wygląda prawdziwe życie ludzi, którzy w nim mieszkają. Jednak czasami może przez przypadek odkryć pełno kłamstw, które są przykryte pozorną perfekcyjnością.

Jack i Grace. Grace i Jack. On, niesamowity prawnik, który zajmuje się głównie sprawami przemocy domowej wobec kobiet. Ona, czuła, serdeczna, prawdziwa pani domu, robiąca wszystko z zadziwiającą perfekcją. Patrząc na nich z boku, powiemy: "Para idealna", ale gdy spojrzymy na ich związek z bliższej odległości to może zdziwić nas fakt ich nierozłączności. Grace nigdy nie pojawia się bez Jacka, przychodzi z nim nawet na spotkanie z koleżankami. Zwrócilibyście na to uwagę, prawda? Niestety, w ich towarzystwie tylko jedna osoba ma otwarte oczy i nie może do końca uwierzyć w perfekcje tego związku. Wróćmy jednak do początku.


Od momentu poznania się, Grace jest pod ogromnym wrażeniem Jacka. Uprzejmy, czarujący, wyrozumiały. Nie odrzuca jej ze względu na to, że ma ona młodszą siostrę Millie, która ma zespół Downa. I ten raj trwa do momentu ślubu, a konkretniej wyjazdu do Tajlandii na podróż poślubną. Tu cudowne życie Grace z Jackiem się kończy, a zaczyna koszmar i kłamstwa.


Dobra książka? Dla mnie to taka, którą zaczynam, po chwili patrzę na ilość przeczytanych stron i okazuje się, że mam ich za sobą 150. I taka była właśnie "Za zamkniętymi drzwiami". Zupełnie przepadłam w świecie Jacka i Grace. Wciąga, trzyma w napięciu. Ściskałam okładkę ze zdenerwowania. Przewidywalna? Spotkałam się z takimi opiniami, jednak ja do końca nie byłam pewna czy nie wydarzy się coś zaskakującego czytelnika. Nie czytam dużo thrillerów, nie mam zbyt dużego porównania, ale "Za zamkniętymi drzwiami" totalnie mnie zahipnotyzowała i oderwała na kilka godzin od rzeczywistości.


A teraz pytania do Was. Czytaliście? Podobało Wam się? Jakie są Wasze ulubione thrillery?


Komentarze

  1. Zainteresowałaś mnie tą książką! ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam czytać i jakoś o tym zapomniałam 😅 Przeczytam kiedyś, bo słyszę o tej książce same dobre opinie 😃
    Ostatnio moim faworytem wśród thrillerów jest "Dziewczyna z Brooklynu" 😁
    Buziaki! 😘 www.calm-inside-the-storm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim blogu też jest recenzja "Dziewczyny"! Chociaż okładka sugeruje romans, to jest baardzo myląca! :)

      Usuń
  3. Jeśli wciąga i utrzymuje się ten stan do końca to jestem baardzo zainteresowana! :)
    Pozdrawiam,
    Subiektywne Recenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytana w jeden dzień, mimo tego, że ma 300 stron, więc wciąga! :)

      Usuń
  4. O tej książce było tak głośnio, że aż mnie to zniechęciło. Ale po tej recenzji mam ochotę ją przeczytać :)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dokładnie to samo. I pewnie bym po nią nie sięgnęła, gdyby nie duża promocja w empiku. Ale to był dobry wybór :*

      Usuń
  5. Ja jeszcze jej nie czytałam, ale zapowiada się dobrze! Może sięgnę, wiele osób ją chwali i to już kolejna pozytywna recenzja.
    Również nie czytam zbyt wielu thrillerów, ale od kiedy w moje łapki wpadły "Ocalałe" Riley Sager pokochałam ten gatunek :D

    Piękny blog, tak jak instagram! :)
    Pozdrawiam!
    sunreads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! :* a "Ocalałe" dopisuje do listy do przeczytania

      Usuń
  6. W tym tygodniu wreszcie udało mi się ją przeczytać! Genialna książka na jeden, no maksymalnie dwa wieczory :) Ja zrezygnowałam dla niej ze snu :D A od dzisiaj można ją wygrać u mnie na Instagramie!

    Buziaki, Paulina
    https://bookpleasure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. i w tej chwili cieszę się, że mam ją na półce ! muszę przeczytać ! tylko kiedy ? :(
    uwielbiam kryminały i ostatnio przekonałam się do polskich autorów ! polecam "Powtórkę" Woźniaka i "Kruka" Górskiego :) bo o Mrozie przecież nie muszę pisać ;)

    ps. dodałam do obserwowanych! nie wiem jak to się stało, ze dopiero teraz !

    pozdrawiam serdecznie :)
    kasiaxczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo kusi ta książka po tym co napisałaś, przykre jest to co czasem się okazuje po zamknięciu drzwi, kiedy z zewnątrz wydaje się być perfekcyjne.
    muszę na nią zwrócić uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam, ale ląduje na mojej liście.
    Pozdrawiam booki-v.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

www.come-book.blogspot.com

Popularne posty