rozdarta / teri terry


Już po lekturze "Zresetowanej" byłam pewna, że sięgnę po "Rozdartą". W końcu pierwsza część trylogii Teri Terry zostawiła nas z wątkami, które nie zostały zakończone i wieloma pytaniami dotyczącymi tego, kim jest i kim była nasza główna bohaterka Kyla. 

Jeśli jeszcze nie czytaliście recenzji (lub książki) "Zresetowanej" to bardzo zachęcam! 



"Rozdarta" to dalsza część przygód Kyli, która została Zresetowana za zbrodnię. Jednak na naszą główną bohaterkę reset nie zadziałał do końca. W jej głowie, często w snach, pojawiają się wspomnienia, które niestety przypominają nieskładną papkę. W tej części jej pamięć wraca w coraz większych fragmentach, poznaje ona ludzi, których znała przed resetem, którzy są po to żeby jej pomóc i walczyć z coraz bardziej panoszącymi się Lorderami, przez których coraz więcej osób znika w niewyjaśnionych okolicznościach.

"Byłaś dla mnie kimś szczególnym. Ale jeśli się jest po stronie wolności, zawsze istnieje ryzyko, że cię złapią."

Akcja zaczyna się tu bezpośrednio po zakończeniu "Zresetowanej", a Teri Terry zdając sobie sprawę z tego, że w pierwszym tomie dużo się działo, przypomina nam co jakiś czas do jakiego wątku nawiązuje. Przyznam szczerze, że wychodzi jej to bardzo zgrabnie i nienachalnie.

I wiecie co? Uwielbiam tę książkę! Akcja tu pędzi, Kyla dowiaduje się coraz więcej, a jednocześnie jest coraz bardziej zagubiona, ponieważ nie wszystko jest tak oczywiste, jak mogłoby się wydawać. Przyjaciele okazują się wrogami, a osoby, w stosunku do których byliśmy nieufni, stają się tymi, na których możemy polegać. Jest to książka, która przypomniała mi dlaczego kocham czytać. Po prostu się przed nią płynie, interesują nas losy bohaterki i jesteśmy skłonni zarwać noc, aby dowiedzieć się co stanie się z Kylą. "Zresetowana" dostarcza wszystkiego, czego oczekujemy od tego typu pozycji.

Jednym słowem- czytajcie! A trzeci tom, czyli "Osaczona", już niedługo będzie miał swoją premierę. 

Komentarze

  1. Według mnie "Zresetowana" była ok,ale jestem świadoma,że jest to wprowadzenie w historię i jestem pewna,że tom drugi bardziej przypadnie mi do gustu i planuję go niebawem przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drugim dzieje się o wieeele więcej. Warto to przeczytać :)

      Usuń
  2. Widzę, że naprawdę mocno polecasz te książki :) Chyba będę musiała się uzbroić w egzemplarze w takim razie. Chociaż staram się trochę ograniczać młodzieżówki, ale ta wygląda na przyjemną rozrywkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie będziesz żałować. Zajrzyj jeszcze na kanał Bestsellerek, one też nagrały o nich opinie :)

      Usuń
  3. Nie czytałam ani tomu pierwszego, ani drugiego, jeśli jednak gdzieś mi wpadną w ręce - chętnie się z nimi zapoznam :)

    she__vvolf ��

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

www.come-book.blogspot.com

Popularne posty